Twój wiek naprawdę nie ma znaczenia

Twój wiek naprawdę nie ma znaczenia

Nie ma znaczenia Twoja płeć ani wiek. Kontynuuj czytanie, aby dowiedzieć się, jak najlepiej stosować suplementy w celu poprawy zdrowia. Oto najważniejsze informacje:

  1. Suplementy mogą uzupełnić wszystko, czego nie możesz dostarczyć naturalnie.
  2. Twoje kości polegają na wapniu. Aby uzyskać najlepszy efekt, musisz mieć w organizmie wystarczającą ilość witaminy D. Możesz uzyskać witaminę D na wiele sposobów, w tym światło słoneczne. Innym sposobem są odpowiednie produkty lub suplementy diety.
  3. Wielu z nas cierpi na bóle różnych obszarów ciała. Oleje rybne i witamina E są świetne na ból mięśni, ponieważ mogą je złagodzić.
  4. Witaminę B2, znaną również jako ryboflawina, można znaleźć w bananach, zielonej fasoli i produktach mlecznych. Ryboflawina pomaga zapobiegać rakowi, zaćmie a także anemii.
  5. Nie bój się porozmawiać ze swoim lekarzem aby ustalić czy nie brakuje Ci jakiegoś składnika odżywczego. Należy rozwiązać ten problem, zanim będzie za późno.

Przeczytaj również:  magnez występowanie

6. Mangan jest cudowną witaminą, którą należy regularnie przyjmować w zalecanych dawkach. Wiadomo, że pomaga m.in. w procesie gojenia się ran. Można go znaleźć w pełnych ziarnach, fasoli i migdałach. Możesz również znaleźć suplementy manganu, jeśli chcesz w łatwy sposób uzupełnić jego niedobory.

7. Spróbuj jeść na surowo lub na parze. Gotowanie może pozbawić produkty witamin.

8. Olej lniany i kurkuma są niezbędnymi składnikami odżywczymi, które należy wziąć pod uwagę. Są to suplementy przeciwzapalne.

9. Niektóre witaminy należy przyjmować tylko i wyłącznie z jedzeniem.

10. Upewnij się, że dostarczasz 100% RDA zalecanego dziennego spożycia składników odżywczych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *